Share

O AKADEMII

Akademia Pi┼ékarska 11 powsta┼éa w 2013 roku z inicjatywy trenera Jaros┼éawa Charuka oraz trenera Jacka Narewskiego. Praca z dzie─çmi jest najwa┼╝niejszym wyzwaniem naszej akademii oraz ka┼╝dego trenera w niej pracuj─ůcego.┬á

Jeste┼Ťmy organizacj─ů non profit, stowarzyszeniem dzia┼éaj─ůcym w formie klubu pi┼ékarskiego, szkol─ůcym ch┼éopc├│w i dziewczynki ju┼╝ od 4 roku ┼╝ycia. Prowadzimy treningi ju┼╝ od najm┼éodszych lat, dzi─Öki czemu rozw├│j m┼éodych pi┼ékarzy jest o wiele szybszy.

Do osi─ůgni─Öcia celu niezb─Ödna jest przede wszystkim odpowiednio przeszkolona kadra zajmuj─ůca si─Ö dzie─çmi. Przygotowanie do gry w pi┼ék─Ö no┼╝n─ů oraz dalsze kszta┼écenie powinny sta─ç na jak najwy┼╝szym poziomie.

Naszym g┼é├│wnym celem jest zach─Öcenie jak najwi─Ökszej liczby os├│b do aktywno┼Ťci fizycznej oraz popularyzacja zdrowego stylu ┼╝ycia w┼Ťr├│d dzieci i m┼éodzie┼╝y. Pragniemy nasze najm┼éodsze pokolenie zara┼╝a─ç pasj─ů do sportu, wyzwala─ç pozytywne emocje oraz uczy─ç warto┼Ťci, charakteryzuj─ůcych dobrego sportowca ÔÇô szacunku do rywala i gry fair play.

 

DSC_0776

 

Nasze podstawowe założenia:

  1. Technika jest podstaw─ů gry na wszystkich szczeblach rozgrywkowych.. Tylko ÔÇ×mali technicy" maj─ů perspektywy gry na poziomie ligowym.
  2. Tylko wysokie umiej─Ötno┼Ťci techniczne i taktyczne oparte o dobre przygotowanie motoryczne i psychiczne s─ů gwarantem sukcesu.
  3. Nauczanie i doskonalenie techniki i taktyki powinno uwzgl─Ödni─ç dynamik─Ö przemian rozwojowych (wiek kalendarzowy i biologiczny) i mo┼╝liwo┼Ťci trenuj─ůcych.
  4. Nauczanie techniki to d┼éugotrwa┼éy proces pedagogiczny, w kt├│rym zawodnicy pod kierunkiem trenera, przy ┼Ťwiadomym i aktywnym wsp├│┼éudziale powinni uzyska─ç konkretne wiadomo┼Ťci oraz naby─ç umiej─Ötno┼Ťci i nawyki ruchowe.
  5. Wyznacznikiem poziomu dru┼╝yny s─ů umiej─Ötno┼Ťci indywidualne.
  6. Etapizacja szkoleniowa jest jednym z g┼é├│wnych czynnik├│w warunkuj─ůcych skuteczno┼Ť─ç nauczania i doskonalenia umiej─Ötno┼Ťci techniczno-taktycznych.
  7. W procesie szkolenia nale┼╝y kszta┼étowa─ç u dzieci prze┼Ťwiadczenie, i┼╝ sukcesem jest nie tylko dobry wynik w zawodach, ale przede wszystkim poprawa umiej─Ötno┼Ťci, sprawno┼Ťci, podniesienie poczucia w┼éasnej warto┼Ťci.
  8. Rozwijanie poziomu wiedzy teoretycznej dzieci i młodzieży powinno mieć miejsce od pierwszych lat szkolenia.
  9. Pogo┼ä za wynikiem od najm┼éodszych lat jest przyczyn─ů zbyt intensywnego szkolenia, przenoszenia wzorc├│w z treningu doros┼éych na grunt pi┼éki dzieci─Öco-m┼éodzie┼╝owej.
  10. Planowanie, kontrola treningu jest istotnym elementem procesu treningowego.
  11. Stosowanie w┼éa┼Ťciwych ┼Ťrodk├│w treningowych jest podstaw─ů osi─ůgni─Öcia zaplanowanego celu.
  12. Z najmłodszymi zawodnikami powinni pracować najlepsi trenerzy.
  13. Autorytet trenera jest gwarantem wzajemnego zaufania, co ma odbicie w jako┼Ťci szkolenia.

Naszym podopiecznym zapewniamy profesjonalne przygotowanie, tak by mogli oni odnosi─ç sukcesy na pi┼ékarskich stadionach, a w przysz┼éo┼Ťci stanowi─ç o sile polskiego futbolu. Naszym zdaniem, na tym etapie┬ározwoju nale┼╝y uczy─ç przez zabaw─Ö,┬áindywidualnie podchodzi─ç do ka┼╝dego zawodnika, a stresogenn─ů rywalizacj─Ö od┼éo┼╝y─ç na przysz┼ée lata ­čÖé